کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

سااراه هورااا می شود ^_^

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ب.ظ
یک عدد سارایی ک نیشش چسبید به بصل النخاعش و تکون هم نمیخوره نشسته رو تختش و تند تند داره تایپ میکنه...

از اون جایی که من و میثم از همون ترم 1 به طرز عجیبی بخش های بزرگی از شخصیتمون با هم مچ بوده در طی یک عملیات کاملا بی رحمانه ریاضی 1 رو حذف کردیم و جوی ارائه فرمودیم که سیل عظیمی از بچه ها پشت سرمون اینکارو تکرار کردن...

نتیجه این عملیات این شد که جفتمون هنوز ریاضی 2 پاس نکردیم :))

ب میثم پ.م دادم ک آی مهندس..یه خبر جاالب دارم برات که نمیدونم چقدر برات خوبه...بچه های شهرسازی دانشگاه تهران ریاضی 2 ندارن و به جاش فیزیک دارن!

ک میثم چی گفت؟؟؟


گفت ترم بعد یونی خووووودمونم

و من نیشم در عرض یک هزارم ثانیه لینک شد به بصل النخاعم و گفتمم چرااااااااا؟ چطوووووووووووووووور؟

گفت الان درد دارم حالم زیاد خوب نیست..بزار بهتر شم میحرفیم راجع بهش.
منو این همه خوشبختی محاااله ه محااااله ه ه ه

× احتمالا دو هفته دیگه به اتفاق خانواده میریم تهران. امیدوارم شرایطش طوری باشه که بشه ببینمش ^_^
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۳
ساراه

نظرات  (۶)

به بههههههه ایول میثم مرررررسی میثم مرررررسی خدا اینبار سارا کار خاصی نکرد نمیگم مرسی سارا:-D هووووووووراااااااااا 
پاسخ:
:)))
حالا هنوز نحرفیدیم من اینقدر ذوق کردم...
مثلا ممکنه دلیلش این باشه که دانشگاه تهران با درخواستش موافقت نکرد....
ولی خب امیدوارم دلیلش این باشه ک قراره اینقدر حالش خوب باشه که بتونه بیاد و شمال و همونجام بره دانشگاهشوو

إ شمالی هستین!!!!!!چه قدر من دوست شمالی دارم:-) ایشالله چون حالش خعلی خوب شده میاد پیشتون اصن میثم عالیه میثم زوووووودی خوب میشه شیییییییییییییییرهههههههه
پاسخ:
بله بله :) ^_^

اره ه ه...همین میشه ..چون حالش خوب میشه میاااد ^_^

فقط خدا کنه درد الانش زودتر تموم شه...اااه
تا حرف زدین مارو هم در جریان بزار که سخت منتظر خبرای فوق العاده ایم..
درد... خوبه که درداش جسمی ان و روحش حالش خوبه با وجود اینهمه انرژی که اطرافش داره و دوستی مثل تو :) میگذره این روزا و سختیاش :)
پاسخ:
چشمم...حتما :)

اره خووبه...ولی خب دردای جسمیشم وحشتناکه طفلی...
اینقدر که حتی نمیتونه تایپ کنه...فقط داد میزنه :(((

چند ساعت پیش بهش پ.م دادم ی اپسیلون هم بهتر نشدی؟ گفت نه!
:(((
خوبه دیگه ترم بعد باهمین
پاسخ:
آخ اگه بشه ه ه ....
حتی فک کردن بهش کلی حس خوب پرت میکنه طرفم ^_^
راسی لطفن در چالش اخیر بنده شرکت کنید خواااااهشن 
پاسخ:
چی هس؟

اهم اهم صدا میاد؟! اینکه میگم یه چیز خیلی باحاله من مدتیه اینجا میام تا حدودی اشنایین باهام یه موضوع انتخاب کنید هر چی حالا هر موضوعی چند خط با ذهن و افکار من بنویسید یعنی به حای صخره نظر بدین چند خطا هر چه قدر ممکنه لطفن 
پاسخ:
چالش سخت تر از این نداشتی؟؟؟؟
اینارو از کجاااا درمیاری اخه ؟ :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">