کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

هلو مای سامر

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ

بالاخره تابستون منم شروع شد. باورم نمیشه.

بعد از تموم کردن شیت ها رفتم که بدم سیمیشون کنم و بدم به مرسده که به جام تحویل بده.

چند روز آتی تولد برادر خان و دخترخاله س. میخوایم برا جفتشون تولد بگیریم همون تهران. برادرخان که دستورشو خودشون صادر کردن و دخترخاله هم نمیدونه و سوپرایزه.

طبق دستور برادر خان براش ماگ خریدم و برا سحر هم یه دستبند درست کردم.


بعد از اینکه کلی فکر کردم و به نتیجه نرسیدم براش چی بخرم از خودش پرسیدم. گز میخواد پسرمون. 

گز هم براش خریدم. ^_^

عکس بخشی از مکالمه رو میزارم ادامه. 


× 8 صبح بلیط داریم. هورا.

× هنوز وسایلمو جمع نکردم.



اگه حس کردن یه جاهاییش یه جوریه واسه اینه که اگه میخواستم کل مکالمه رو بزارم حداقل 20 صفحه میشد.

1

2

3

3-2

4

5

6

7

8

9


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۱
ساراه

نظرات  (۱۰)

گز فقط آردی :))
پاسخ:
منم عاشق گز آردیم...
^_^
سفر خوبی داشته باشی سارای عزیزم پر از خاطرات خوب و حسای رنگی
پاسخ:
مرسی ی ی یااس :*
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۵ عروسک بابا
خوش اومدم 😐
یا خدااا چقد تو نوشتی من نبودم دخترررررر
سرمو شلوغ کردی خخخخ
برم بخونمشون بعد یه نظر درست حسابی تحویلت بدم خخ
فعلا ! 😂😂😂
پاسخ:
خوش اومدی :)
چه جوری پیدام کردی؟
:))))
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۱ عروسک بابا
برعکس من زیاد از گز خوشم نمیاد ! یجوریه 😐😐
پاسخ:
من گز آردی رو ترجیح میدم :)
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۵ عروسک بابا
واییییییی به خودم تبریک میگمممم موفق شدم همه رو بخونم
راستی تولد مسیو چیشد پس سارا ؟ مگه نگفتی تو امتحاناتته ؟
تهرانم ک میاین خوش بگذره دختررررر
ایشالا میثمم بهتر شه !
چرا اینطوری شده ؟ ارثی بوده یا مشکل دیگس؟؟؟؟
توهم انقد ذهنت اشفته شده بهتر یکم بیای حالو هوا عوض کنی و حتما میثمم ببینی ک از نگرانیت کم شه یکم 😕😧😳

چقد من حرف میزنم اخه... هعییییی 😂
پاسخ:
منم تبریک میگم...
چرا تولدش 5 تیر بود...
مرسی :)
میشه ^_^
ارثی نبوده...به هیچ وجه تا حالا همچین موردی نداشتن تو فامیلاشون..نمیدونم ... :/
:))
ککککللللللللیییی ب مکالمتون خندیدم ساراااااا (:
 وای دستبند عااالی شده (:
پاسخ:
:))))))
مرسی :**
سلام عرض شد :-)
پاسخ:
علیک سلام :)
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۱ عروسک بابا
وا سارا خودت ادرس دادی بهم تو اینستا 😐
پاسخ:
من یه کم آلزایمر حاد دارم فک کنم :)))
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۵ آدم ارغوانی
دستبند و ماگ هم زیبا بودند :)
پاسخ:
:) مرسی
وای من تازه عکسارو دیدم دستبند خعلللللی زیبا و هنرمندانه احسندددددددددد 
من عااااااشق حرف زدن شوما و میثم شدم میشه همش مکالمه هاتونو بذاری؟خیلی انرژی میگیرم :-) خوش ب حالت سارا یه مسیو یه میثم یه سارا و مهم تر یه صخره[استیکر رضایت] کنارتن:-D
پاسخ:
چشات زیبا و هنرمندانه میبینه :))
راستش تعریف از خود نباشه ما خودمونم عاشق حرف زدن خودمونیم...:)))
راضیم ازت :)))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">