کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

این چند روز

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۰ ب.ظ

اووم...

از کجا شروع کنم؟

 جمعه رفتیم تهران. شنبه هم قرار بود برم پیش میثم ولی این دفعه مریمم باهام میومد. هرچند دوست نداشتم اون چند ساعتی که باهاشمو با کسی شریک شم ولی خب شد دیگه.

میثمم گفت میخوای بهش بگم نیاد؟ گفتم نه اشکالی نداره...

 

اینقدر ذوق داشتم که هر ی ساعت بیدار میشدم و به ساعت نگاه میکردم که ای بابا چرا صبح نمیشه؟

جالبش اینه هربار که به گوشی نگاه میکردم میدیدم میثمم پ.م داده هنوز صبح نشده؟ بسه دیگه...ولش کن بیااااا...من گزمو میخواااااااام :))


ساعت ملاقات 2 بود و مریم گفته بود 1 اونجا باشیم که یه ساعتم خودمون دوتایی با هم باشیم.

11 از خونه حرکت کردم و در کمال تعجب همگان 12 رسیدم. هیچکدوممون باورمون نمیشد چه طوری اینقدر زود رسیدم.

یه ربع نشستم تو طبقه همکف. دیدم یه آقایی رفته داره با نگهبانه حرف میزنه. سریع کیفمو برداشتم. هندزفریمو گذاشمت گوشم که اگه آقاهه صدام کرد مثلا بگم نشنیدم. و خیلی سریع جیم شدم از بغلشون و دووییدم از پله ها رفتم بالا.



رفتم بخش مهتاب و سرمو میچرخوندم که ببینم این دفعه تو کدوم اتاقه. دیدم آقا با سرمش تو سالن وایستاده داره با چندتا پرستار میگن و میخندن.

بهش نگفته بودم رسیدم بیمارستان. فکر میکرد یه ساعت دیگه میرسم.

یهو برگشت سمت راستش و منو دید... یا پرستارا سلام و علیک کردم و معرفیم کرد و رفتیم اتاقش.

گز و دادم بهش و دنیا براش یه رنگ دیگه ای گرفت. :))

دو ساعتی حرف زدیم و خندیدم و این داستانا...

تا ساعت 2 شد و مریمم اومد.

بعدشم یواشکی تا 5 موندیم. واقعا دلم نمیومد برم ولی مجبوور بودم :((


5 دقیقه آخر کاملا بغض بودم و پدر خودمو دراوردم که اشکم نیاد پایین. میدید گریه میکنم دهنمو سرویس میکرد. :))

به محض اینکه پامونو از بخش مهتاب گذاشتیم بیرون اشکام ریختن.

نمیدونم چراا..

اولین باری که دیدمش پر از انرژی شده بودم. دفعه بعدش بغض بودم و این بار هم...

خدا دفعه بعدی رو رحم کنه...


اما از حال و وضعیتش بگم.

اگه بتونن نوبت بگیرن برا پیوند که خب احتمالشم زیاد نیست. این سری میشه دور اخر شیمیش.

اگه دور اخر باشه کلی میاد شمال.

اگه دور اخر هم نباشه یه دور دیگ میمونه. که احتمالش زیاده بتونه حدود 20 روز دیگه برا چند روز بیاد شمال.

واای اگه بشه ه ه. 


فقط از یه چیزی میترسم. اینکه ما قراره آخر مرداد بریم مسافرت. نمیدونم برای چند روز. ولی به شدت میترسم اومدنش مصادف شه با مسافرتمون. :/


راجع به دانشگاهشم!!

دانشگاه تهران موافقت نکرد.

پرسیدم چرا؟ چون سال آخرته؟

گفت هم این. هم اینکه سهمیه جانباز و شهید و اینا ندارم و اصلاااا هم مهم نیست که سرطان دارم. اصلااااا!!! :|


و دانشگاه خودمونم بیاد اینطوری نیست که کلاسارو هرچند وقت بیاد. فقط میاد امتحانارو میده. ولی خب ایشالا برا ترم 8 دیگه پیوندش تموم شده و کلاسارو هم میاد.

هرچی زودتر پیوندش انجام شه بهتر. بهترین حالت برا دو ماه دیگست. چون هم زودتر تموم میشه هم اینک طول کشیدنش ممکن باغث برگشت بیماری شه.

ولی خب چون پیوندشو باید بره شریعتی و شریعتی هم یه کم بی درو پیکر. احتمالش زیاده تا 6-7 ماه طول بکشه.


چهارشنبه برمیگردیم. کاش زودتر چهارشنبه شه. به شدت دلتنگ مسیو و اتاقمم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۵
ساراه

نظرات  (۶)

ایشالا کمتز از اونی که فک میکنی طول بکشه 
ایشالا مسافرتت مصادف نشه با برگشتش 
ایشالا زودی برگردی مسیو و اتاقتو ببینی 
ایشالا به هر چی میخوای برسی 
یکی بیاد منُ آف کنه :دی
پاسخ:
ایشالا تو همیشه دوستم باشی :****
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۱ زهره نصیری
خوش بگذره..جای ما رو هم خالی کنین..))::
پاسخ:
تموم شد دیگه خوش گذشتناش
میثم شیره صخره خوابش میاد باقی حرفام باشه بعد
پاسخ:
قیااامته ^_^
هو ع گود دریمز
× صخره دعا کن بشه آخرین دوره باشه. کلی تو روحیه ش تاثیر مثبت میزاره.
خبرای خوبی تو راهه! انشالله زودتر از تصور شما همه چی ردیف شه سارا گلی:-*
پاسخ:
واااااااای اگه بشه یاااس!!!
اگه بشههههه....
با پارتی و این داستانا باید بتونه نوبت زودتر بگیره...پارتیشم اینطور که بهم گفت کیه درست حسابیه...
اگه بتونه استفاده کنه ازش...
اگه بشه ه ه....
خیلی ساده و صمیمی مینویسی سارا :)
دوست دارم نوشته هاتو
ایشالا که بزودی همه چی رو به راه و بروفق مرادت میشه
پاسخ:
مرسی ی :)
ایشالا
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۲ آدم ارغوانی
:)))
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">