کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

یکی رسیدگی کنه لطفا

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۵۹ ب.ظ
یه روزی که حسابی دلت گرفته و بی حوصله ای...
هی میشماری روزایی رو که مونده تا مسیو برگرده و انگار هرچی میشماری بیشتر میشن.
سریالات تموم شده. خلاصه که کلا بی حوصله ای...
آزاده بت پ.م میده میگه میای یه ساعت دیگه بریم قلمچی ثبت نام کنم و کتاب بخرم و بعدشم بریم نعمت...تو این هوای سرد هیچی به اندازه نعمت نمیچسبه.
میگم صددرصدددد...
میریم و کلی هم میگیم و میخندیم...اینقدر ک اخراش از شدت خنده گریه میکردم...
بعدش میرم خونه و وبو باز میکنمو پست نازنین ترین آدن دنیارو میبینم...
ذوق و ذوق و ذوق....
آدن! دنیا با تو جای قشنگ تریه ^_^

بعدش شامی که آبگوشته و تو این هوا هیچی به این اندازه نمیچسبه...
خلاصه که حال الانم با حال ظهرم اصلا قابل مقایسه نیست.
مرسی واسه این تغییر حال آدن نازنینم :*

× آخ آخ آخ...چشمتون روز بد نبینه...تو گشتنامون یه آل استار ساقدار دیدم...250 تومن...خیلی خوشگل بود لعنتی...منم که آل استار ببینم میخ میشم و دیگه هیچی نمیفهمم...
آزی طفلیو دیوونه کردم...
هیچکی حاضر نمیشه برام بخره....خودمم دلم نمیاد با پول خودم بخرم...
واقعا این چه وضعشه؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۵
ساراه

نظرات  (۱۲)

^__________^

ذوق مرگی از همین جا تا بالاتر از کهکشان راه شیری ^___^

مــــــــــــــرسی از شمااااا که واسه فول شارژ بودن ما آفریده شدی ^________^




پاسخ:
هــــــعی....
شارژر خووووووووودمی :******
هر چند که این مقایسه شدن منُ آزی با آبگوشت از ابهت ما کاسته (:دی) ولی همچنان ذوق مرگیم :)))))))))

+ سااااااااااااراه یادت میاد کی بود بهت گفتم کفش ندارم ؟ من از همون موقه کفش نخریدم :|||
من کفش میخوام ، ساررااااااه من کفش میخوام رسیدگی کن این اخطارِ آخرمو جدی بگیر 
پاسخ:
× اختیار دارین....این چه حرفیه :)))))
×آخ آخ آخ....یه کتونی دیگه هم دیدیم...خیلی خوووشگل بود...نایک بود فک کنم...قیمتشم معقول تر بود..مخصوصا اینکه اف هم خورده بود...
اون آل استار لعنتیو نمیدیدم صددرصد میخریدمش هاا...ولی اون آل استارو تا نخرم شب ها خوابم نمیبره... (دروغ گفتم...هیچی مانع خوابم نمیشه) 
:))))))
آدن...کجا پناهنده شیم بهمون کتونی میدن؟ :((
تو رو که نمیدونم ولی من با در دست داشتن یک عدد اسکرین شات از شما و در صورت عدم دریافت باج آن را بایک گل رز به مادرشوهر عزیزتان تقدیم می کنم  :دی 
پاسخ:
آخ آخ آخ آخ......
مشتی کوبنده بر دهان ما زدی :))))))))
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۳۹ آدم ارغوانی
هوای ســـــرد؟!؟؟؟؟ :|
ما اینجا داریم ذوب میشیم!
پاسخ:
آره بابااا...یه هفته ست باارونه...
پتو کلفتارو از کمد دراوردیم...پنجره هارو هم میبندیم شبااا

دیدی این روزها چقدر خوبن سارا؟ روزهایی که حالت داره از بیهودگی روزت بهم میخوره و یکهو یه سری ادما و یهسری اتفاقا اونو برات فوق العاده میکنن! جوری که شب پیش خودت میگی که این حس امشبم کجا و صبحش کجاااااااااا! خیلی خوبن این روزا...


پاسخ:
آره دقیقااااااااااااااااااااااا
سلااااااام بر ساراه ی خودمان خووووب باشی همیشه 
خانواده قراره برن وام کالا بگیذن برا من کتونی بخرن خووووره دارم اصن:-D
پاسخ:
سلااااام...

نیاازه واقعااا :)))))
آدن یعنی چی؟گناه دارم خو پاسخگو باشین پییییلیییز
پاسخ:
:))))
کجایی؟
پاسخ:
اینجااا
کجاییی؟
پاسخ:
همینجاااا
خوبین شماها؟کجایی؟؟؟؟
پاسخ:
بخدااا همینجااااااا
اعلام حضور
پاسخ:
آمدیییییییم
خخخ
من چه قدر ادرس پرسیدما هی گفتم کجایی:-D خب مث انسان بمون بالا سر وبلاگت دیه منه طفلی هی باید ادرس بپرسم 
پاسخ:
عذر خواهی مارا قلبا پذیرا باشید لطفااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">