کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

چون کافی نیست...من بینهایتو میخوااام

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ب.ظ

امروز با مسیو رفتیم پیش طاها یه ساعتی صحبت کردیم..

اون هدف گنده ای که گفته بودم برام واضح تر شد و یه قدم بزرگ دیگه هم بهش نزدیک شدم...

هنوز قدمای بزرگ دیگه ای مونده تا اوکی بشه و قدم بزارم تو این راه سخت...

طبق حرفاش هفته ی بعد مسیر جدید قراره شروع بشه و اینکه همونطوری که هم مسیو هم طاها گفتن راه سختیه و "باید" جدی باشی... وقتی اومدی تو این راه پشیمون شدن نداریم.


× این روزها که به شدت ذهنم درگیر این داستاناس ارزش مسیو برام هزار برابر شده وقتی میبینم همه جوره حمایتم میکنه همه جوره کمکم میکنه...حس خوبیه وقتی بدونی یه نفر تحت هر شرایطی پشتته و برات همه جوره مایه میزاره...


× این روزها بازهم پلی لیستم خلاصه شده تو بزرگ...وقتی هر ترکش بهم کلی انرژی میده و میگه برووووو..میتووونی...

این آلبوم انگار فقط برا کسایی طراحی شده که یه هدفی دارن و میخوان که بهش برسن...

به شدت منتظر جلد بعدیشم و به شدت هم امیدوارم اونم مثل این پر باشه از انرژی مثبت...

حس میکنم هر وقت که تو این مسیر کم بیارم کافیه فقط 5 دقیقه به یکی از آهنگاش گوش کنم و دوباره بلند شم و ادامه بدم...


× میدونم کمی تا قسمتی نامفهومه..ولی همچنان نمیخوام بگم چیه داستان...چند روز دیگه دووم بیارین...وارد جاده بشم..میگم بهتون ;)


×ترس ترمزه ...اونی برده که برا چیزی که میخواد تا ته گازُ پر کنه

× استراحت تو لیست کارام نیست...نقطه ی شروع یه روزی بوده مقصدم...وای نمیستم فعلا پره مخزنم صاف گردنم..سر بالا رو به جلو مستقیم جهت..تا زنده م راضی نمیشم هیچ وقت..درخواستم یه کلمه ست " بیشتر"...چون کافی نیست...بینهایتو میخواااام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۰
ساراه

نظرات  (۸)

تا تو بیای بگی من دو کیلو کم کردم از هیجان و فوضولی:دی
ولی از نوع حرفها  بوی اتفاقای خیلی محشری میااااااااااااااد حتی اگه سخخت باشه تو سارایی..اونم فوق العاده ترین سارای دنیا♥م نتظرممممممممممممممممم شدیدا^_^
پاسخ:
یاااااااس...انرژی مثبت خووودمی ی ی ی 
قول میدم به محض اوکی شدن بگم و زیاد منتظرتون نذارم..
اگه طاها بدقولی نکنه اول هفته بعد اوکیه
عاقا طاها مرگ من بدقولی نکن اینحا عده ای صخره ی فضول نشستن منتظرررر
سارااا شیییییییره 
باریک باریک بدووووووو بهش میرسی هر چه صلاح است همان انشالله
پاسخ:
اسیییییرتمممممممممممم :)))))))))
۲۲ مهر ۹۴ ، ۰۱:۱۰ خـــانم کـــوهنـــورد
خل وچل !
:|
پاسخ:
:))
۲۲ مهر ۹۴ ، ۲۳:۱۲ سحــر بــانــــو
ساااااارررررررراه عزیزممممممممم ^__^
تو منو به زودی سکته میدهی
تبریک میگم بهت ^__^
پاسخ:
دور از جون عزیز دل خاله :))

یوهو؟!
پاسخ:
یوهوو :))
بیا بگوووووووووووووو دیگگگگگگگگگگگگگه -______________________-
پاسخ:
از دست این طاها..برین یقه اونو بگیرین...من بی تقصیرم :))
طاها جاااااان ارادت دارم بهت اگه بد قولی کرده باشی اراااااادتاااااا
پاسخ:
بدقولی کرد...اونم یه هفتهههه
یه زاخار به تمام معنایی :)
پاسخ:
مرسیییی زاخار :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">