کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

چرا برام تکراری نمیشه؟

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ب.ظ

نشستم و برای بار هزار و یکم مستند زدبازی میبینم :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۱
ساراه

نظرات  (۵)

زدبازی دوس نبدالم>.<
پاسخ:
آخه چطوووری؟
زیرا زد بازی خوب است :-) 
پاسخ:
منطقی بود ^_^
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۵ لیدا خانوم
کلا من نتونستم این رپرها رو درک کن م
پاسخ:
و من حرفامو تو هیچی به اندازه رپ به راحتی نمیتونم پیدا کنم
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۲:۰۴ • عالمه •
درکت میکنم! منم هزاربار مستند وان دیرکشن رو دیدم! ((:
پاسخ:
خوبه که درک میکنی ولی به نوع خودت :*
:)))))))))))))) 
پاسخ:
چرا میخند خب؟ :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">