کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

نباید وایستم!

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۷ ب.ظ
این روزها یه طوریم...
یه کم نرمال نیستم و خودمم نمیدونم چمه...
نمیدونم چرا همیشه اصرار دارم ندونم چمه...میدونم...مگه میشه ندونم؟
ولی همیشه میفرستمش یه جای دور مغز! عادت قدیمی پاک کردن صورت مسئله.
چون وقتی دقیق ندونی چته کاری هم براش نمیکنی.
چند روزیه درس نخوندم و این اشتباهه محضه!
دلیلشم میدونم چیه ولی خب باید قبول کنم!
باید قبول کنم که راهی که انتخاب کردم سخته، اینو از اولشم میدونستم پس حق ندارم پس بکشم و تسلیم شم.
یه چیزایی باید ثابت شه هم به خودم همه به یه سری از دوروبریام.
استعداد زیادی دارم تو تصمیم گیری و برنامه چیدن ولی انجام دادنش :|
امشب "باید" کارای طرحُ انجام بدم و فردا هم "باید" برم کتابخونه درس بخونم.
چون کاملا بهم ثابت شده بمونم خونه به هیچ وجه درس نمیخونم.
مثل همین امروز که از ساعت 2 گفتم پا میشم از سر این لپتاپ لعنتی و هنوز جم نخوردم.

× اینو یادم رفت بگم الان اضافه کردم: احتمالاتی هست که میثم 4 شنبه بیاد شمال! yay! ^_^

× نباید وایستم! باید برم جلوتر نباید وایستم! نباید وایستیم بریم برسیم به چیزایی که خواستیم!

آهنگ این پست: نباید وایستیم.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۴
ساراه

نظرات  (۱۰)

فرعیاتشو نمیدونم ولی در نهایت تو خانوم دکتر خودم میشی ^___^
پاسخ:
خب من عاشق شمام نهایت و غیر نهایت هم نداره
استعداد من اینه که برنامه مو با مداد بنویسم ...بعد هی هر نیم ساعت یه بار بندازمش واسه نیم ساعته آیـنده :))
خوبه که آدم حرکت کنه...این یه جا وایستادن ها بیشتر از بی حرکت کردن آدم رو خسته می کنه..
پاسخ:
من حتی نمینویسم...تو ذهنم برنامه میریزم که یه وقت خدایی نکرده زحمت نوشتنش اضافه نشه :))
۱۴ آذر ۹۴ ، ۲۰:۲۳ لیدا خانوم
استعداد
برنامه ..
هدف

درگیرشم دیگه می دونی خخخخ
پاسخ:
میدووونم...
یه سری چیزا تو بچگی باید یه کارایی میکردن واسش...مثل همین استعداد یابی...ادم بفهمه تو چی خوبه و بره دنبالش
عزیزم عیب نداره یکی دو روز درس نخونی بجایی بر نمیخوره.
فقط مراقب باش تداوم نداشته باشه.
هرجا مشکلی بود تو این مسیر بهم بگو کمکی از دستم برمیاد حتما دریغ نمیکنم.
موفق باشی
پاسخ:
آره خوبه گاهی استراحت کنی ولی به شرطی که روزای قبلش به طور راضی کننده ای درس بخونی...
و همینطوری که گفتی تداوم نداشته باشه
مرسییییی :* ^_^
۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۵:۲۶ خـــانم کـــوهنـــورد
بدو تا با چوووووووب دنبالت نکردم

بدووووووووووووووووووو
پاسخ:
چششششممم چشمم
تو بهترینی
تو ثابت قدمی واسه رویاهات
تو ساراه ی خانم دکتر-مهندس مایی:* :))
پاسخ:
بهترین خوودتی که اینقدر دوست داشتنی ای یاس :*
مرسی واسه انرژی مثبت هات 
۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۹:۱۳ ثمین سعیدی نیا
من همیشه میدونم چمه ها ولی نمیدونم:|
پاسخ:
همین...ولی آخرش نمیدونم..
خیلی وقت ها این نمیدونم ها واسه اینه که حوصله توضیح دادنشو ندارم..واسه همین یه نمیدونم میگم و خیال خودمو راحت میکنم
میدونی سارا، نمیدونم درس ت و تمام اون کارایی که گفتی، چقدر اورژانسی هستن
به نظر من اگه اورژانسی نیستن، هی خودتو نخور به خاطرشون، کار دلخواهتو انجام بده رفیق:) ولشون کن اونایی که "بااید" را
پاسخ:
تا تعریفت از اوزژانسی چی باشه...
یه هدفیُ انتخاب کردم که هدف سختیه و باید به خودم و خیلی ها ثابت کنم که میشه...
واسه همین میگم حق ندارم که شل بگیرم...
× اونی برده که برا چیزی که میخواد تا ته گازُ پر کنه
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۳ شـاهـ پـَری
من که اصلا نگرانت نیستم چون هم باهوشی هم با اراده هم قوی..چند روز هم نخوندی هیچ تاثیری نداره ^_^ 
اون آهنگ های ته پستت عاااالی :***
پاسخ:
مرسییی از انرژی مثبتت پریاا :*
عاغا خو من گناه دارم هی اهنگ اهنگ اهنگ !!!حجم دانلودمو نباید زود تموم کنم پول ندارم خب!:-D برا اولین بار میبینم اهنگ معرفی کردی ناراحت میشم:-D
پاسخ:
خورد خورد دانلود کن :)))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">