کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

می رقصد زندگی در جام چشم تو

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۱ ب.ظ

امروز استاد عصبانی بود و راهمون نداد کلاس و اونایی که بودنُ هم بیرون کرد 

ما هم مثل دانشجوهای خوب ناراحت که نشدیم هیچ خوشحال هم شدیم و رفتیم بابل و دو پرس سیب زمینی و یه پرس قارچ سوخاری خوردیم و حسابی خندیدیم و واقعا هم خووش گذشت.

ببا سرخوشی نشستیم تو پارک قسمت جدید شهرزادو هم دیدیم و مثل بچه ها وقتی میدیدم قبادُ ذووق میکردم...^_^

خلاصه که کلی خوش گذشت

فردا باید پروپوزال کامل تحویل بدم و هیچ ایده ای ندارم که باید چیکار کنم :|

×آهنگ این پست از پالت دوست داشتنی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
ساراه

نظرات  (۹)

ما ام می خواستیم امروز کلاسو کنسل کنیم.. بعد گفتیم زشته استاد میاد ناراحت می شه... اومد گفت شما چرا سر کلاسین؟ چرا نرفتین؟ -____-  :-/
پاسخ:
ما استادمون قهوه ایمون کرد و پرتمون کرد بیرون و گفت دمار از روزگارتون در میارم :)))
۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۲:۱۶ آقای مربّع
ما هم برف و کولاک بود هم رییس جمهور سالن بغل سخنرانی داشت مث مرد کلاسا تشکیل شد.
که من نرفتم البته :دی
پاسخ:
خسته نباشی دلاور :))
تا باشه ازین عصبانیتا:-D 

من هنووز شهرزااااادو نتونستمممم ببینممممم چراااا اخهههه>___<
پاسخ:
ببیــــــن ببیـــــن :دی
بعد چند وقت دوری از وب اومدم وبتو زیر رو کردم
عاشقتممم
کلی انرژیی خوبی تو دختر
هوس کردم وب بزنم:)))))
پاسخ:
مرسیییییییییی ^______^

بزننننن
میرقصد زندگی
در جام چشم تو:)
+ای ام عاشق این آهنگ:))))
++اصلا این پیچوندن ها یا استاد بیرون کردنا کلی حال میده
 
پاسخ:
این آهنگ ایز آوساااام
^_^ خیلی چسبید بهم این پست... کوچولوو خوشمزه...مثه بستنی زمستونی^_^
پاسخ:
قابل شماااارووو ندااااشت ^_^
۲۴ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۷ ثمین سعیدی نیا
اون تیکه که راج به قباد بود:دی
منم همینطوریم:)))

+ خوشی های دوران دانشجویی فوق العاده ست

پاسخ:
اهووووووووووم ^_^
به به عنوان پستو به به من چه قدر زیاد نبودما 
اخ جون کلی پستای خوب:-D
به به دم شما و استاد گرم :-D حیف که سیرم و گرنه تا سیب زمینی سرخ کرده بهم نمیدادی یک قدم هم از این مرز وبت اونور تر نمیرفتم:-D
پاسخ:
مرسییی که سیری :)))))
نمی‌دونم چرا استادها تو اینجور مواقع حس میکنن دارن دانشجوهارو "مثلا" تنبیه میکنن :|
پاسخ:
دقیقاااااا :)))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">