کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

بخند تا دنیا بخنده

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۲۸ ب.ظ
این چند روز نت خونه همش قطع و وصل میشد نشد پست بذارم/بزارم. (همیشه این دوتارو قاطی میکنم)
میثمک زیاد رو فرم نیست تب داره 39 درجه. تب و لرز و بی حالیُ این داستانا دیگه. ولی روال قضیه س. باید اینا بگذره که کم کم بهتر شه. بیشترش عوارض داروهای شیمی درمانی قبل پیوندِ...
مسیو جان هم مامانش سرما خورده بود، خونه موندن و مراقب مادر بودن همانا  سرما خوردن خودش هم همانا. بسی دلتنگشیم.
فرجه هم که گویا اساتید محترم اعتقادی بهش ندارن :|
شهرزاد 11 رو هم دیدم. یه قسمت تو یه هفته خیلی سخته :(
× ببخشید اگه کامنتا تایید و پاسخ داده نشد. از 8 صبح کلاس بودم و به شدت خسته م. یه کمی استراحت کنم.
لبخنــ:)ـــد یادتون نره. ^_^
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۷
ساراه

نظرات  (۷)

^_^ لبخننننننننننننند
پاسخ:
^_^
عهه ایشالله بهتر باشه تبو لرز خیلی بده>.<

شهرزادو من هنوز ندیدم میخام ببینم:دی
پاسخ:
اره بببببین....دوسش دارم خیلی ^_^
:)))))) خسه نباشید شیران شمالللللیییی^___^
مازندارن بودین؟
پاسخ:
سلامت بااااشی 
بَرَه ^_^
من اغاز انهدام مجنون رام را اعلام میکنم
پاسخ:
جااااان؟؟ 
این یک پیام احوال پرسیست^_^
سارای ما خوووووبه؟:):-***

موسیو در چه حاله و میثم جنگنده ی دلاور حالش چطوره؟
پاسخ:
فدای شما یاس مهربون :*
مسیو در حال سروکله زدن با کار و درس و دانشگاه
میثم هم کم کم داره روبه راه میشه
نمی دونم قبلا اینجا اومدم یانه

اما امیدوارم میثم بهتر و بهتر و بهتر بشه.
پاسخ:
مرسی ^_^
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۲:۴۱ آدم ارغوانی
سلووووم :)))
پاسخ:
سلااام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">