کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

دوست داشتنی تکرار نشدنی

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۳ ب.ظ

هربار که هری پاتر و یادگاران مرگُ میخونم یا گوش میکنم، وقتی به اونجا میرسم که هری و هرماینی میرن دره گودریگ، هربار آرزو میکنم کاش چوب دستیش نشکنه.

و فرقی نداره چندبار تا حالا خوندمش و میدونم این اتفاق میفته.

به نظرم میشه تا حد زیادی اینو به حرفه ای بودن نویسنده نسبت داد.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۴
ساراه

نظرات  (۸)

۰۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۰ • عالمه •
??After all these years
(:
پاسخ:
یه بیب ^_^
من وقتی  هری پاتر و شاهزاده ی دورگه رو خوندم اون جایی که دامبلدور مرد کـــــــــــلی از تهِ تهِ دل گریه کردم :))

الانم که بهش فکر می کنم می بینم هنوزم منتظر نامه از هاگوارتزم:)
پاسخ:
من بچه که بودم میخواستم جغد بخرم خودم اقدام کنم ولی همیشه با مخالفت خانواده مواجه میشدم :))
کجا بودی ساراه ،حسابی دلتنگ و نگران بودیم:)
پاسخ:
درگیری پشت درگیری یاس...تا یه چی میاد به روال عادی برگرده یه چی دیگه شروع میشه
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۲۸ روانشناس کوچولو
وایییییییی سارا بلاخره پیدات کردم از زهره ام آجی اون یکی وبتو دنبال میکردم که یهو دیدم نیست شدی دلم برات تنگ شده بود خوبی خانومی؟
پاسخ:
عزیییزم...^_^
منم همیشه آرزو میکنم کاش سوروس اسنیپ نمیمرد :(((( 
پاسخ:
کاش..و همینطور دامبلدور...دامبلدور خیلی فیوریته من بود..
من گاهی حتی ارزو میکنم کاش اسنیپ لو نمیداد پیشگوییو...البته اینطوری کلا منحل میشد قضیه :))
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۱ عرفـــــ ـــان
البته به خوب خوندن خواننده ام مربوطه :)
پاسخ:
البته حق با شماس 
من عشقم هری پاتر و داستاناش بود.کلا با چیزای عجیب غریب حال میکنم :-)
پاسخ:
یه دوران نوجوانی من شخصیت داد
منم همینطور، پیش میاد بعضی وقتا حین دیدن یه فیلم هم که چندبار دیدمش بازهم دلم بخواد اون اتفاق بد و اعصاب خورد کن نیفته، یه امید الکیه ولی فیلم باعث میشه به خودم اجازه بدم این امید رو داشته باشم... بابت دوران کودکی پر تخیلی که داشتم همیشه جی کی رولینگ رو دعا می کنم
پاسخ:
دقیقااااااا
انصافا نویسنده کار بلدیه..خوب بلده درگیرت کنه با داستانش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">