کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

پوکر برث

دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۴۷ ق.ظ
اصولا بقیه بیشتر برای تولدم ذوق دارند تا خودم!
معمولا اینطوری ام. هیچ حسی ندارم به تولدم. هیچی...
فقط دلم نمیاد توی ذوق اطرافیانم بزنم...
اگه دست خودم باشه کل چهارشنبه رو میشینم توی اتاقم گوشیمو خاموش میکنم و کل روز رو به گوش کردن موزیک یا تماشای سریال های محبوبم میگذرونم.
طوری که هیچ تفاوتی با روزهای دیگه سال نداشته باشه.
دلم میخواد که از مامان بخوابم کیک نخرن ولی میترسم ناراحت شه.
یا از اینکه مسیو از اول هفته شمارش معکوس گذاشته رو اسم گروه...
گاهی از این بی ذوقیم حرصم میگیره یا عذاب وجدان...
دلیلش؟
براش هیچ دلیل موجه و غیر موجهی ندارم!
فقط یه حس شدید درونیه ...
کاش می شد کسی یادش نباشه...
اعتراف میکنم تولد امسالم اگه دوروبریا یادآوری نمیکردن قابلیت تبدیل شدن به صحنه ی همیشگی تولد ها تو فیلم ها رو داشت، اینکه اصلا یادم بره تولدمه.
این که یهو یکی تبریک بگه و بگم ع! تولدمه. مرسی
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۷
ساراه

نظرات  (۴)

۱۷ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۲۳ عرفـــــ ـــان
منم حس خاصی به روز تولدم ندارم
پاسخ:
:)
با وجود اینکه من قاعدتا باید بگم، "کاش می شد کسی یادش باشه..." :)
تا حدودی درکت میکنم

امسال همه ی اونایی که ازشون انتظار میرفت تولدم یادشون باشه، فردای روز تولدم بهم تبریک گفتن :| خیلی حس خوبی بود!!! میدونی؟ :))
پاسخ:
میدونم :))
happy birthday azizam :* 

vali man kheili ro tavalodam hassasam, albate cake  o jashn ina na haaa, haminjori hassasam k ye sal pir shodam :)))) 
پاسخ:
مرسی :*
:))
کاش یه بار دیگه هم برا من کیک میخریدن، به جز تولد 8 سالگیم!!
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">