کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

کمی بیشتر خودمون باشیم

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۵ ب.ظ
راستش هیچ آدمی پیدا نمیشه که کلا و در همه جا و در هر شرایطی یک شخصیت ثابت داشته باشه. هممون با توجه به موقعیت و افرادی که باهاشون سروکار داریم رفتارمون تغییر میکنه!
هممون شخصیت مجازیمون تا حدی با شحصیت واقعیمون متفاوته!
خب این عادیه!
ولی اوج تعجب من از اوناست که شخصیتی زمین تا آسمون متفاوت دارن!
نمیدونم براتون پیش اومده یا نه! وقتی یکی رو میشناسید بعد وبلاگش رو میخونید عمراااااا یعنی عمرااااا نمیتونید باور کنید این آدم همون آدم باشه!
یعنی توی وبلاگش یه شخصیت ملیح مهربون دوست داشتنی رنگی رنگی و ...
و همین آدم وقتی باهاش چندتا برخورد داشتی...اونم نه کاملا حقیقی...بازم مجازی...
یه آدم زورگو همیشه حق به جانب مزخرف دروغگو و ... که فقط بقیه رو از خودش میرنجونه!
و خدا به داد برسه که این آدم شخصیت حقیقیش چی میتونه باشه!

راستش وقتی این همه تفاوتُ میبینم هرچقدر که با خودم کلنجار میرم حسم چیزی جز انزجار نیست.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۲
ساراه

نظرات  (۲)

یه پست تو همین مایه ها رو دلم سنگینی میکنه که سرفرصت مینویسمش :-)
پاسخ:
:)
 جای تعجب داره.
من یه دوست وبلاگیم رو دیدم از نزدیک و خوشحالم که اون همون چیزی بود که نشون میداد.
غیر از این برام پیش نیومده بود چیزی. اما هرچی فکر میکنم در موردش حس منم میشه انزجار! 
تازه ادما تو دیدار مسقتیم هم همه ی خودشونو بیرون نمیریزن:)) ببین چی بوده که نصفشو دیدی:))
پاسخ:
منم چندتا از دوستای مجازیمو دیدم...یا با یکیش حداقل ماهی یکی دوبار بیرون میرم...
با بعضیاش خیلی صمیمیم...نمونه ش همین آدن که میشناسی...جون میدم واسه این دختر...دو روز ازش خبر نداشته باشم یه خلا گنددددده تو زندگیمه...
ولی یکی بد رو دلم مونده... اصلا هرچی میگم کالم داون ساراه! نمیشه که نمیشه :)))))
خط آخر هم دقیقااا...وواقعا خدا به داد کاملش برسه
و چیز دیگه ای هم که رو اعصابمه اینه که بقیه آدمایی که هنوز به اون شناخت ازش نرسیدن و میبینم که چطوری مهربونیشو باور میکنن  و میخوام از شدت عصبانیت دااد بزنم...ولی خداروشکر تو این یه مورد خودمو کنترل میکنم :)))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">