کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

آدنم دستور داد کمی گرد و خاک بتکانم!

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۸ ب.ظ
روزهای به شدت شلوغی رو میگذرونم!
روزهایی که دغدغه های فکری تمومی ندارن و به نظر بی انتها میان!
دغدغه هایی که یکی تموم نشده بعدی خودشو میندازه جلو و میگه من! منم هستم!
هرچی هم میگم هیس! آروم آروم! دونه دونه! حالیشون نمیشه.
روزهایی که باید بگذرن تا کمی رو روال بیفتن ولی نه هر گذشتنی...چطوری گذشتنشون خیلی مهمه! خیلی! اونقدر که شاید اگه درست نگذرند جبران پذیر نباشن!

امروز که پر از دغدغه و فکر داشتم برمیگشتم سمت خونه و داشتم فکر میکردم چقد به حضور مسیو احتیاج دارم! همین الان! و اینکه الان مطمئنا شرکت و خسته!
امیر بهم زنگ زد و گفت بریم بیرون!
گفتم کی؟کجا؟
گفت یکی از کافه های دوروبر...2 ساعت دیگه!
گفتم با بچه ها هماهنگ کردی؟با مازیار حرف زدی؟
گفت آره...گفت برم خونه یه ساعت بخوابم خودمو میرسونم.
منم خوشحال شدم و پیچیدم و رفتم سرزمین کتاب.
دو ساعتی رو اونجا وقت گذروندم و بعدش رفتم کافه!
خیلی وقت بود اینطوری جمع نشده بودیم.
هرچند کلی از برنامه ای که برای امروز داشتم عقب موندم ولی ارزششو داشت. روحیه م کلی عوض شد.
عوضش باید امشب جبرانش کنم.

× تو فوق العاده ای! فقط نیاز داری هر از گاهی یادت بندازیم.  "رنگی رنگی"


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۳
ساراه

نظرات  (۳)

آدن خیلی کار خوبی کرد، باید گوشت رو میپیچوند اصلنش:) دلتنگت میشیم مادومازل :*
این روزا چقدر خوبه بودنشون بین هفته های شلوغ 
پاسخ:
آره :))
از طرف تو هم گوشمو پیچوند ریرا جان :))))))))))))))
واقعا خیلی خوبه 
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۲ • عالمه •
به به سارا خانم بالاخره نوشتی ^_^
چه خوب که بازم دور هم جمع شدین.
پاسخ:
بالاخرههههه :)))
آره خیلی خوبه
آدنت قوربونت بره ، خب ؟؟؟
پاسخ:
خدا نکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">